Nové API propojí Merlina s ERP od Microsoftu | Pixman.cz
KONTAKT
Přejít na menu

Nové API propojí Merlina s ERP od Microsoftu

Nové API propojí Merlina s ERP od Microsoftu

Hladká práce s cenotvorbou, obrázky a popisy produktů stejně jako s daty o klientech a jejich objednávkách. A také rychlý vývoj e-commerce řešení bez překvapení v rozpočtu. To jsou hlavní přínosy nového API, které propojuje naše CMS Merlin s ERP Microsoft Business Central.

Dříve Microsoft Navision, v aktuálním provedení již Microsoft Dynamics 365 Business Central. Tak zní plný název ERP systému, pro který jsme ve spolupráci s certifikovaným Microsoft partnerem Artex IS vybudovali přímé API propojení s naším CMS Merlin. Výstupem je rychlejší nasazení řešení, méně testování, dodávka v plánovaném rozpočtu a především lepší nákupní zážitek uživatelů.

E-commerce řešení postavené na této platformě tak kombinuje výhody jednoduše využitelného, škálovatelného a modulárního CMS s výhodami okamžité dostupnosti dat o cenách, trhu, zásobách, objednávkách i dodávkách.

Dalším nezanedbatelným přínosem nového API je dobrá předvídatelnost implementačních nákladů. Riziko vícenákladů při integraci s ERP je minimální. V případě vývoje webové aplikace “na klíč” tím stavíme na pevných základech. Projekt doručíme v definovaném rozsahu, včas a v naplánovaném rozpočtu.

 

Odpověď na potřeby zákazníků

Propojením Microsoft Dynamics 365 Business Central s pixmanní CMS platformou Merlin umožňujeme internetovým obchodníkům pružně a rychle reagovat na požadavky zákazníků. 

Díky jednoduše dostupným datům je možné vytvářet široké pole scénářů a procesy průběžně optimalizovat. Webové aplikace jednoduše zvládají přepočty mezi různými měnami, mnoho úrovní cenových hladin a dokonce i individuální cenotvorbu. Vše lze jednoduše nastavit a centrálně řídit přímo v ERP.

 

Není prostor pro chybu

Velmi důležitým aspektem je minimalizace lidských zásahů do prodejních procesů. Jsme schopni rychle a spolehlivě zobrazit to, co je pro koncové zákazníky podstatné - stav zásob, dostupnost, individuální cenu, ale také historii a stav objednávek, faktury a platby.

Tím, že jsou data umístěna v ERP, šetříme čas a prostředky na vývoj. To nám umožňuje více se zaměřit na průběžné online měření a vylepšování zákaznické zkušenosti a vše podstatné automatizovat - proces cenotvorby, aktualizaci produktových informací a obrázků i řízení informací o zákaznících.

Vše je přímo propojené s účetnictvím, takže máte vyřešené podklady pro daně i manažerský BI reporting. Oba systémy (CMS i ERP) jsou plně škálovatelné, máte tak k dispozici plnohodnotné nástroje pro své e-commerce aktivity a ničím nelimitovaný růst podnikání. 

 

Oboustranná komunikace 

Nové API umí zajistit oboustrannou synchronizaci informací o produktech - ať už jde o obrázky, varianty produktů, čárové kódy, popisky nebo tagy. V Business Central můžete nastavovat cenové úrovně pro jednotlivé zákaznické skupiny, což se přes API propíše do e-shopu. Oboustranná komunikace se týká i informací o zákaznících, které jsou uloženy v ERP a zobrazeny na e-shopu. Propis informací do e-shopu může být plně automatický nebo manuální podle vaší preference.

Pokud využíváte Microsoft Business Central pro řízení skladu v jedné nebo více lokacích, snadno na e-shopu zobrazíte přesné informace o dostupnosti zboží. Stejně jednoduché bude i řízení slev nebo cenových akcí ve všech možných podobách - akční cena zboží, doprava zdarma, slevové kupóny a další. 

 

Jeden nebo více e-shopů

Když máte e-shopů více, integrací do společného ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central lze dosáhnout zajímavých úspor z rozsahu. Každý z e-shopů přitom může fungovat zcela samostatně co do nabízených produktů, cen i dalších souvislostí. 

 

Podtrženo, sečteno

Rádi i pro vaši společnost sestavíme moderní řešení, které zaštítí jak centrální procesy díky ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, tak vaše online aktivity s využitím škálovatelné platformy CMS Merlin. Můžete se těšit na svižný projekt bez překvapení v podobě víceprací. Zaujali jsme vás? Pixněte nám!

Autorský článek:

Milan Průcha

obchodní ředitel a spolumajitel

"Nechci jen prodat. Chci, abychom byli pro klienta opravdu užiteční."  Proč zvolit Pixmany? "Jsme firma s lidskou tváří. Bez velkých frází děláme to, co klientovi nejlíp pomůže dosáhnout jeho cílů." Mimo sídlo Pixmanu mě můžete potkat u vás v kanceláři :-) a nebo na  squashi, na procházce se psy, v opeře nebo i za kormidlem lodi.