#chytraprodejna na Týdnu inovací

Pokud žijete na téhle planetě, o letošním Týdnu inovací jste pravděpodobně zaslechli. Letošní hlavní speaker - robotka Sofie na nás pomrkává z onlinu i offlinu už pár týdnů. 


Třetí ročník českého Týdnu inovací opravdu měl co nabídnout. Kromě robotky také úchvatné futuristické vize světa, drony, VR, elektromobily, rostliny vyrábějící světelnou energii, nejvyšší špičky inovativních společností z celého světa na jednom podiu. Všechny skvělé věci, které mají potenciál vyřešit problémy globalizovaného světa.


V rámci Týdne inovací se v 14.5.2018 konal taky veletrh, na kterém se všechny zmíněné vychytávky předvedly v praxi širokému publiku. A po boku těchto scenérií z jiných galaxií jsme vystavovali my společně se spřátelenou agenturou AppSatori. Vystavovali jsme náš společný projekt #chytraprodejna. Už jste o ní slyšeli?


Motto #chytraprodejna: “Řešíme komunikaci na místech, kde Vaši zákazníci tráví čas”

 

Našim přístupem je vymýšlení kreativních konceptů komunikace pro Vaše zákazníky, zaměstnance a návštěvníky. Produkt #chytraprodejna řeší komunikaci na místech, kde vaši zákazníci tráví čas. Umí je oslovit ve chvíli, když večer procházejí kolem zavřené prodejny, nebo když se převlékají ve zkušební kabince. A právě tu verzi se zkušební kabinkou jsme v pondělí 14. 5. představili návštěvníkům veletrhu.


#chytrakabinka podle čárových kódů ví, co si nesete s sebou do kabinky a přes #chytraobrazovka vám nabídne informace o produktu, materiálu, velikostech, doporučí doplňky a zobrazí vzkazy influencerů. A to by si člověk myslel, že kamenné prodejny to mají spočítané.


Něco málo o #chytraprodejna už jste se mohli dozvědět z článku, který jsme publikovali v prosinci 2017. Náš projekt má i samostatný web, kde se dozvíte spoustu informací o tomhle vychytaném retail nástroji pro komunikaci se zákazníkem v kamenné prodejně. A pokud vás zajímají interní legrácky, které už jsme si s vývojem a testováním #chytraprodejna užili, hledejte nás na Instragramu pod stejným hashtagem.

 

O #chytraprodejna byl na veletrhu velký zájem. Na našem stánku se pomyslné dveře netrhly a Česká spořitelna - pořadatel akce nás zařadil mezi TOP4 vystavovatele a natočil s námi medailonek. Děkujeme a těšíme se na všechna dobrodružství, které nás s #chytraprodejna čekají. A co vy, není inteligentní retail téma taky pro vás?

 
  • Sdílet: