Jízda jménem FPP 2018

Je čtvrtek 7. září ráno a každý z Pixatori teamu má za sebou průměrně 4 hodiny spánku. Někomu jsme průměrem hodně přilepšili. Čeká nás největší futuristický a inovativní festival ve střední Evropě Future Port Prague 2018. Už několik týdnů ladíme, Jak bude náš stánek vypadat, co všechno na něm chceme ukázat, jak to zařídit, aby to všechno fungovalo tak, abychom klientům přinesli co nejlepší vhled do problematiky inteligentního retailu budoucnosti

Projekt Pixatori je fúzí potenciálu firem Pixman a AppSatori - sousedů z holešovické Etneterie. Společně jsme vyvinuli technologicky pokročilý koncept pro retail budoucnosti. Zahrnuje spoustu maličkostí, které společně mohou posunout vaši kamennou prodejnu citelně dál.

Na festivalu Future Port Prague vystavujeme hotové a funkční technologie nebo prototypy 3D prodejny, rozpoznávání obličejů, gamifikace pro retail i naše vlastní CMS řešení.

3D prodejna - pomocí čidel a senzorů v prostoru prodejny a čipu umístěném nejčastěji v nákupním vozíku umíme anonymizovaně sledovat pohyb ve vaší prodejně. Díky sesbíraným datům je potom možné vytvořit heat mapu, která vám v reálném čase ukazuje, kde má vaše prodejna slabá a silná místa.Díky tomu můžete přizpůsobovat svoji kamennou prodejnu aktuální situaci. Prototyp 3D prodejny jsme vyvinuli pro obchod s přírodní kosmetikou Biooo. Díky tomu se stali našimi festivalovými partnery a to nás neskutečně těší. Klient Biooo do toho s námi do toho šel a poskytl nám spoustu výrobků, my jsme díky tomu měli šanci dostat návštěvníky festivalu do "skoro reálné prodejny", kde si mohli vyzkoušet, co 3D prodejna všechno umí. 

Rozpoznávání obličejů - jestli jen trochu sledujete technologické inovace, tak určitě víte, že rozpoznávání obličejů se v současné době věnuje velká spousta firem. My už jsme s ní byli na loňském Future Portu a od té doby se nám povedlo ji vylepšit, takže jsme letos mohli vystavovat plně funkční zařízení. Celá věc funguje díky chytré obrazovce a technologii Google Cloud. Váš zákazník přistoupí k obrazovce, ta anonymizovaně naskenuje jeho obličej a hned je schopná rozeznat pohlaví, přibližný věk, barvu vlasů nebo třeba náladu. Díky tomu můžete vašemu zákazníkovi nabídnout, co opravdu potřebuje. Ať už jde šampón pro blond vlasy, čokoládu na špatnou náladu nebo čistič brýlí. Získáváte tak unikátní marketingový kanál, kterým můžete vysílat vysoce customizovaný obsah na všechno světové strany. Nás takhle věc baví proto, že se nejedná o agresivní formu reklamy a můžeme díky nabízet jenom to, co zákazník doopravdy potřebuje.

Gamifikace - Další vychytávka, ze které snadno vytvoříte interaktivní marketingový kanál je gamifikace pro retail. Na FPP18 jsme představili 2 obrazovky, na kterých jste si vyzkoušeli zahrát pexeso či kolo štěstí. Fantazii se v tomhle případě opravdu mezi nekladou. Zapojit se dají soutěže, slevy, tajná hesla. Snad se pomocí gamifikace dá také vytvořit dětský koutek ve vaší prodejně. Zákazníci tak budou mít víc času a pozornosti na nákupy.

Pixatori CMS - jako technologický background celého konceptu slouží naše vlastní Pixatori CMS řešení. Díky němu můžete pohodlně spravovat kampaně na všech svých zařízeních, můžete se probírat statistikami ze sesbíraných dat a nebo třeba restartovat zařízení na dálku. 


Celý tenhle technologický cirkus jsme první den festivalu úspěšně zapojili na našem stánku. Vzhledem k tomu, že valná část festivalu byla outdoor, modlili jsme se za krásné zářijové počasí, což se nám alespoň ve čtvrtek vyplnilo. Když jsme procházeli zbytkem vystavovací části, připadali jsme si jako malé děti v cukrárně. Zaujaly nás závody dronů, ekologické moduly na bydlení, 3D tiskárny, elektromobily a další. Na podiu, které se nacházelo kousek našeho stánku, se střídal jeden inspirativní řečník za druhým. Užili jsme si přednášky o kryptoměnách i o ekologickém bydlení.

Náš Milan Průcha o vystavování na FPP18:

Samotná výstava byla super! Spousta lidí se zajímala o naši techniku takže jsme měli být na co pyšní. Asi největší zájem vyvolávala heatmapa ve VRku i když se jednalo jen o zobrazení naměřených dat. Sranda byla, že naše stylizace do prodejny Biooo byla tak geniální, že jsme mohli i prodávat- pravidelně se nás lidi ptali zda jim neprodáme šampón či v jednom případě zobací bobulky pro zdraví. Na příštím Future Portu tuhle příležitost určitě chytneme za pačesy a budeme prodávat o sto šest.


Po celou dobu festivalu jsme měli své velvyslance také v HR centru, kde jsme se potkávali s uchazeči o práci. Pokud jste nás tam nezastihli, volné pozice najdete tady.

Děkujeme, že jste se s námi přišli potkat. Děkujeme, za organizaci skvělého FPP18, protože tolik vizionářské inspirace na jednom místě nám dává velký smysl. Děkujeme našemu festivalovému partnerovi Biooo, pro kterého jsme vyvinuli prototyp 3D prodejny, který byl na našem stánku k vidění. Díky všem, kteří se v rámci Pixatori teamu i mimo něj podílejí na tom, že můžeme věci posouvat citelně dopředu. Článek o našem konceptu inteligentního retailu Pixatori můžete najít v internetové verzi magazínu ELLE. Děkujeme za tohle milé ohlédnutí za festivalem Future Port Prague. Máme obrovskou radost

A pokud vás koncept inteligentního retailu budoucnosti zajímá, ozvěte se nám. Rádi si s vámi o něm popovídáme.

  • Sdílet: