Pixman a vibrátory

Když jsme před naším programátorem Petrem poprvé nadhodili, k jakému projektu se schyluje, zrudnul jako ředkev (rozuměj od táborového vedoucího jsme čekali, že bude trochu ostřílenější:). Na projektu nového e-shopu pro společnost Erotic city jsme začali se spřátelenou agenturou Etnetera Activate pracovat na jaře 2017. A jaká byla specifika práce na takhle pikantním projektu v jinak slušné a počestné agentuře?

Klient chtěl nový e-shop s udpatovaným designem, který by byl rychlejší a zpříjemnil by uživatelský zážitek a komfort nakupování pro své klienty. V Erotic City chtěli prostě prodávat erotické pomůcky online na úrovni a s grácií. 

Další z cílů naší práce bylo přivést lidi do kamenných obchodů, kterých má klient v Čechách a na Slovensku 93. V kamenných prodejnách Erotic City na vás čeká profesionální, milý a vyškolený personál, takže nákup tam je ještě komfortnější zážitek, než nákup z pohodlí domova přes e-shop. Přidanou hodnotou nákupu v kamenné prodejně je právě poradenství na vysoké úrovni. A tohle poselství svou prací šíříme do světa. Díky tomu, že odběrná místa e-shopu jsou přímo v prodejnách, zákazníci budou mít možnost zažít skvělou atmosféru prodejny na vlastní kůži a stanou se pravidelnými návštěvníky.

Co bylo na tomhle projektu unikátní?

-        Rezervace více produktů najednou
-        3D modely produktů
-        Složitá struktura katalogu obsahující Top Menu / „Meta kategorie
-        Rozvinutý modul Poradny (dotazy na produkty, recenze …)
-        Synchronizace dat z interních systémů zákazníka skrze transportní databázi


Starý e-shop byl postaven na stejném řešení jako jeden z našich projektů Rockpoint.cz, což nám usnadnilo propojení s pokladním systémem, který pro klienta řídí promoce. Celkové napojení na další interní systémy Erotic city proběhlo také relativně hladce, snad jen ten ty termíny, ale vzhledem k povinnostem interního IT Erotic City, tomu plně rozumíme.
Dlouho trvalo, než se všechny zúčastněné strany shodly na finální podobě grafického návrhu. Myslíme, že výsledná barevná koncepce celého webu opravdu stojí za to.
 
Také jsme se hodně zapotili, než se nám podařilo vyladit přepínání mezi objednávkovým a rezervačním procesem. E-shop jsme připravili v české i slovenské jazykové mutaci, takže ozaj veľa zabavy i pre slovenských zakaznikov. I když byla situace okolo spouštění nového e-shopu složitější a nový web jsme spouštěli paralelně ke starému webu, nakonec všechno dobře dopadlo a my se můžeme těšit z dobře odvedené práce.

Práce na projektu byla velice poučná a zábavná. Nedá nám to se nepodělit a pár specialit, které takhle pikantní projekt chtě nechtě přináší.

Programátor Petr vzpomíná:

 Pro klienta to zdá se byl denní chléb, ale my jsme si museli zvyknout na to, jaký sortiment Erotic City nabízí a že termíny jako „vibrátor“, „vakuová pumpa“ nebo „masturbátor“ padají v konverzaci bez servítek a jako na běžícím páse. Ještě lepší to potom je, když tato slova musí člověk používat při telefonování v kanceláři plné lidí. To samé se týká toho, že na našich monitorech v kanceláři neustále svítily všemožné erotické pomůcky různých barev a tvarů. Kolemjdoucí se vždycky zastavili a prohlíželi si, co tam máme.

Korunu tomu asi daly společné meetingy v prosklených zasedačkách s velkými televizemi, na kterých se promítal obsah webu. Zvenku tato scéna mohla vypadat asi tak, že skupina lidí v prosklené místnosti zuřivě diskutuje nad obrovským růžovým penisem svítícím přes celou obrazovku na televizi velikosti domácího kina. V ideálním případě šlo ještě o 3D model produktu, který se otáčel kolem své osy (jeden příklad za všechny). Součástí každého webu je také chybová stránka, která vysvětluje uživateli, pokud došlo na webu k nějaké chybě. Při přípravě obsahu takové stránky pro web Erotic City jsme si užili spoustu srandy při vymýšlení hlášek na téma „Něco se rozbilo“ apod. Výsledek je nakonec konzervativní v textovém provedení, protože to, co jsme všechno navymýšleli, by přes klienta asi neprošlo. Abych nezapomněl, Milan na začátku vymyslel „projektovou hymnu“, nevím do jaké míry se ujala, ale v kontextu tohoto projektu pobaví .
 
Za Pixman děkujeme klientovi za skvělý prostor k vyřádění se, Activatu za spolupráci a všem členům týmu za obrovské nasazení a adaptaci na jakékoli podmínky.

 

  • Sdílet: