SPP sociální sítě

SPP CZ, a.s.

Na začátku roku 2018 před námi stál zajímavý úkol. Vymyslet a a aplikovat obsahovou strategii pro sociální sítě energetické firmy SPP. Česká pobočka slovenského energetického giganta je naším dlouholetým klientem, což nám velmi pomohlo při plnění tohoto úkolu, protože pro nás prostředí malých dodavatelů energií nebylo úplně neznámé.

 

Během 5 měsíců se nám povedlo komunikovat důležitá témata. Komunita se vzhledem ke specifickému tématu a starší cílové skupině rozrůstá pomaleji, je ale koherentní, aktivní a je radost se o ni starat. Vzhledem k vyššímu věku cílové skupiny dobře fungovala rodinná témata a teplo domova. Zároveň jsme pro klienta vytvořili sérii infografik na energetické témata. Tento obsah fungoval také velmi dobře. Publikum dokázaly dostat do varu také příspěvky o podporovaných sportovních klubech apod.

 

ZVÝŠILI JSME POVĚDOMÍ O ZNAČCE

ZVÝŠILI JSME ZÁKLADNU FANOUŠKŮ O 42 %, NA 1723 Z PŮVODNÍCH 1096

UNIKÁTNÍM OBSAHEM JSME ZASÁHLI 80020 LIDÍ

DOKÁZALI JSME ZÍSKAT 4371 REAKCÍ NA PŘÍSPĚVKY

VHODNÝM CÍLENÍM JSME DISTRIBUOVALI OBSAH PO CELÉ ČR

AKTIVIZOVALI JSME CÍLOVOU SKUPINU

PODAŘILO SE NÁM NASTAVIT KOMUNIKAČNÍ HLADINU A UDĚLAT JI PŘÍJEMNOU PRO CO NEJVĚTŠÍ MNOŽSTVÍ LIDÍ

 

Od klienta jsme dostali důvěru a nyní vstupujeme do další fáze projektu. Sami jsme zvědaví, co nového nám spolupráce přinese. Přečtěte si víc o naší spolupráci s SPP.

  • Sdílet: