On-line hry a soutěže pro Vaše zákazníky na Váš web nebo kiosky. | Pixman.cz
KONTAKT
Přejít na menu

On-line hry

Netrapte se vývojem her a soutěží. My už máme vyvinuto a všechny mouchy jsme vychytali za vás. Stačí v naší administraci vybrat hru, obarvit ji do vašich firemních barev, přidat logo, nachystat ceny... a můžete začít přivádět uživatele na svůj web. Bude je to bavit? Pohrajte si níž na stránce a uvidíte sami.

DOMLUVME SI SCHŮZKU

Co získáte? Marketing (on-line) hrou

  • Unikátní obsah pro své fanoušky. Posílíte vztah s těmi stávajícími a získáte nové.
  • Koláče bez práce. Žádné programování. Vše je od nás připravené a otestované.
  • Variabilitu. Hry si snadno přizpůsobíte. Nastavíte si vlastní obrázky, texty, pravidla i složitost.
  • Nenásilný marketing. Češi jsou hravý národ, vtipné on-line soutěže přijímají lépe než jiné formy propagace.
  • Návštěvnost. Hry přilákají pozornost a přinesou vám nové prodejní leady.
  • Dosah. Kdo si hraje, nezlobí. A o radost ze hry či o výsledky se rád podělí na sociálních sítích.

Náš přístup. Jak na to jdou Pixmani?

1
Snadný start na vlastní doméně

Když si vyberete hru, nečeká vás žádný přesun zdrojových kódů a instalování frameworků nebo knihoven. Stačí upravit DNS nastavení u domény, kam chcete hru nasadit. Vše ostatní zvládnete v uživatelsky přívětivé administraci.

2
Testováno (nejen) na lidech

Pilně jsme programovali, testovali, optimalizovali... opravdu jsme si těmi našimi hrami docela vyhráli. Abyste si už s ničím nemuseli lámat hlavu a mohli se soustředit jen na propagaci. Všechny naše hry jsou samozřejmě responzivní pro desktop, tablet i mobil. A poběží i na chytrých obrazovkách Pixatori v prodejnách.

3
Ve vaší režii

V administraci si jednoduše nastavíte typ on-line hry, její rychlost a složitost, přebarvíte ji do firemních barev, upravíte fonty, texty a odkazy, přidáte logo, obrázky, pravidla a ceny - a můžete s ní hrdě ven. Necítíte se na to? Rádi vám s tím pomůžeme.

4
Statistika a analytika

Budete mít přehled, kolik uživatelů přišlo na váš web, kolik se jich registrovalo a kolik jste získali e-mailových kontaktů. V administraci si také můžete pro svou soutěžní doménu přidat kód pro Google Analytics nebo Google Tag Manager. 

5
Chlouba vaší značky

Představte si puzzle nebo pexeso s fotkami vašich produktů. Otázky na Vaše produkty v kvízu. Každou hru umíme upravit tak, aby byla ideální ukázkou vašeho brandu. Takovou, že si ji budete chtít přidat do brand manuálu.

6
Obsah pro sociální sítě

Dovedete si představit lepší obsah ke sdílení než ten, který lidi baví a umožňuje jim vyhrát jeden z vašich produktů? Všichni víme, jak jsou podobné soutěže populární. Dokážou tak zvýšit značce organický dosah na sociálních sítích.

7
Nové e-mailové kontakty

On-line hry a soutěže jsou osvědčený marketingový nástroj pro rozšiřování databáze e-mailových kontaktů. Každé firmě přijdou vhod nové leady, tedy e-maily, které pak můžete využít v nových kampaních.

Herní zóna. Pojďte si to vyzkoušet

Reference. Kdo už hraje naše hry?


Kde nás najdete
map

Pixman s.r.o.

Jankovcova 1037/49, 170 00 Praha 7
IČ: 48208337 DIČ: CZ48208337

Bankovní spojení:

č.ú.: 2000513497/2010
(FIO Banka a.s.)

Pixněte nám
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři