Kontakt
Přejít na menu

Jak tvoříme unikátní obsah na sociální sítě SPP Česko

Jak tvoříme unikátní obsah na sociální sítě SPP Česko

Sociální sítě našeho dlouholetého klienta SPP Česko spravujeme už téměř rok. Za tu dobu se nám díky unikátnímu a dobře cílenému obsahu zvětšit fanouškovskou základnu z 1096 fanoušků na 3482 relevantních fans. A pro tuhle skupinu, kterou tvoří převážně ženy mezi 40-65 lety, vymýšlíme pořád nové a nové formáty obsahu, kterými je můžeme zaujmout. A protože nám SPP Česko dává spoustu prostoru, kde můžeme popustit uzdu své fantazii, vznikla i série videí, na kterých prezentujeme jednoduché vychytávky na principu DIY, které mohou usnadnit život i vám.

Na naši cílovou skupinu na facebookové stránce SPP Česko jsme toho vyzkoušeli už mraky. Nejvíc samozřejmě táhnou soutěže, velký úspěch slavíme také s vlastní sérií pohyblivých infografik o šetření energiemi. Dobře nám fungují rodinná témata, vaření a domácnost. A díky tomu, že nám klient dal volnou ruku jsme se opět mohli vyřádit. Díky tomu vznikla série videí, která má velký předpoklad kápnout naší komunitě do noty.


Trocha zajímavých čísel: 
Předobrazem našeho konceptu jsou takzvaný 5-minutes crafts videa. 5-minutes crafts je v současnosti třetí nejrychleji rostoucí YT kanál. Každý měsíc se počet jeho odběratelů zvýší asi o 3,4 milionu. Měsíčně mají videa z tohoto kanálu kolem 790 milionů shlédnutí. Koncept těchto videí je přitom velmi jednoduchý. V tematicky rozdělených blocích nám ukazuje vychytávky, kterými můžeme lehce a lacino zlepšit náš život. Kanál odstartoval v roce 2016 a od té doby roste opravdu raketovou rychlostí. 
 

Oslovila nás právě jednoduchost konceptu, který jsme se rozhodli pro klienta přetransponovat pro české prostředí. Slovo dalo slovo, pár týdnů jsme připravovali scénáře jednotlivých videí, sháněli rekvizity a zajišťovali všechen potřebný technický background a pak konečně přišla ta vysněná chvíle, kdy jsme se mohli pustit do natáčení.

 Byla docela zábava zjišťovat, které crafts opravdu fungují a se kterými máme trochu potíž. Odstopkovávali jsme jahody brčkem, oddělovali žloutek PET lahví , zapínali náramky kancelářskou sponkou nebo čistili varnou konvici za pomoci citronu. To a ještě mnohem víc jednoduchých vychytávek na principu DIY nám v jednom natáčecím dni prošlo pod rukama. 

Důležité je perfektní a čisté provedení videí, to přitáhne sledující. Dále jsme velmi dbali na to, aby nachystané hacks byly cílové skupině opravdu užitečné. Teď nás ještě čeká textování a postprodukční práce,  výsledek už ale brzy najdete na sociálních sítích společnosti SPP Česko a věříme, že bude stát za to. 

 

Máte pocit, že by podobný typ obsahu mohl zaujmout i vaši cílovou skupinu? Ozvěte se nám, společně určitě něco vymyslíme.