Samotnému projektu nového webu Jungle Interiors předcházela důkladná analýza, při které jsme si ujasnili, jaké cílové skupiny budou stránky používat a co na nich budou hledat. Seznamu úkolů obsahoval design a kódování webu, copywriting s využitím našeho Copypoolu a přechod na CMS Merlin.
Stejně jako u jiných projektů jsme sestavili podrobný harmonogram prací, který předpokládá intenzivní zapojení klienta - dodávání podkladů, fotek, konstruktivní zpětnou vazbu, rychlé schvalování. A v případě Jungle Interiors tohle poselství skutečně padlo na úrodnou půdu.
„Byl to ukázkový projekt. Vše šlo hladce, každý den jsme se posouvali dopředu. Na straně klienta měl nový web absolutní prioritu. Pustili se do toho s vysokým nasazením a to jim vydrželo až do konce,“ říká Zdeněk Poroda, projektový manažer na straně Pixmanů.
„Dodržení termínu i ceny u IT projektů je podle mě poměrně ojedinělé. A nám se to s Pixmany podařilo. Oceňuji, že nám Pixman uměl jednoduše vysvětlit, že některé naše nápady mají negativní dopady převažující nad pozitivy. Nechali jsme si poradit a myslím, že je to na výsledku vidět. Čistý, poutavý a funkční web. Skvělé bylo i Zdeňkovo vedení projektu. Jasná, stručná a intenzivní komunikace,“ hodnotí spolupráci s Pixmany Martin Lachman, jednatel společnosti Jungle Interiors.