Na podzim 2016 jsme se pustili do kampaně pro dodavatele zemního plynu, společnost SPP, která chtěla oslovit nové zákazníky výhodnou nabídkou a co nejjednodušším přechodem od stávajícího dodavatele.
Na začátku jsme se zavřeli do kreativní dílny a hledali nápad, který by měl tah na branku. Zvítězil slogan: „Neutahujte kohouty a šetřete na plný plyn!“ – a s ním přišel i kohout na skútru, který se stal ikonou celé kampaně.
Postavili jsme na tom kompletní vizuál a jednoduché, ale úderné texty. Všechno jsme zabalili do přehledné microsite chcilevnejsiplyn.cz, kde se zájemci dozvěděli vše podstatné. Kampaň běžela online, v printu i v podobě direct mailingu.
Kohout brázdil republiku celé podzimní měsíce – a s nadhledem ukazoval, že změna dodavatele plynu nemusí bolet. Naopak. Stačí jen naskočit a jet.