KLIENT

GECO a.s. - portál prodejen

Portál pro správu prodejen

Pro GECO a.s. jsme navrhli a vyvinuli interní portál, který zjednodušuje správu otevíracích dob napříč stovkami prodejen ve třech zemích. Díky chytrým šablonám, propojení s interními systémy a důrazu na bezpečnost získal klient spolehlivý nástroj pro každodenní provoz.

Pro společnost GECO a.s., která provozuje stovky prodejen v rámci České republiky, Slovenska a Německa, jsme navrhli a vyvinuli interní firemní portál pro správu otevíracích dob prodejen. Cílem bylo vytvořit centrální nástroj, který zjednoduší zadávání a správu dat napříč zeměmi a zároveň bude reflektovat specifika jednotlivých trhů. Portál pracuje s flexibilním systémem šablon – ty lze přiřazovat k více prodejnám současně, což výrazně usnadňuje každodenní operativu a minimalizuje riziko chyb. Správa otevíracích dob také zohledňuje státní svátky v daných zemích. V rámci implementace jsme se také museli vypořádat s přísnými bezpečnostními požadavky klienta. Jako backend posloužila naše platforma Merlin CMS, front-end je pak postaven s pomocí frameworků Next.js a Tailwind. Součástí řešení je i JSON API, které otevírací doby předává dalším systémům. Pro usnadnění návrhu a implementace jsme použili design systém pro Tailwind do Figmy.

Realizace: 2025