Kontakt
Přejít na menu

On-line strategie  pro váš marketing a obchod

On-line strategie pro váš marketing a obchod

Proč přešlapovat na místě a jen reagovat na okolí. S jasnou marketingovou strategií budou všechna další rozhodnutí snazší, protože budete vědět, kam míříte. Pojďme si dát nezávaznou schůzku a probrat to. Rádi vám u kávy představíme Pixmaní přístup.

DOMLUVME SI SCHŮZKU

Co získáte? Každé rozhodnutí bude snazší

  • On-line strategii. Jasně vytyčenou cestu, která vede k cíli.
  • Partnera. Půjdeme po té cestě s vámi a nenecháme vás zaškobrtnout.
  • Zákazníky. Ujistíte se, kdo jsou a v jakých vodách je lovit.
  • Sjednocenou komunikaci. Vaše marketingové kanály se budou vzájemně podporovat.
  • Měřitelné výsledky. Budete se rozhodovat na základě jasných dat.
  • Silný brand. Budete vidět a budete dávat své cílové skupině smysl.

Náš přístup. Jak na to jdou Pixmani

1
Poznáme vás skrz naskrz

Je pro nás důležité, abychom pochopili celý váš byznys. Co děláte dobře, v čem máte mezery, co jste ještě nezkusili. Jaká je vaše pozice na trhu a marketingové cíle. Co vám brání v rozletu zvenčí a co zevnitř. Jak chcete být vnímáni. Tomu všemu věnujeme hodně energie. A víme, že se to vyplatí.

2
Podíváme se na čísla

Podrobně vyhodnotíme vaše současné i minulé obchodní a marketingové aktivity. Na základě analýzy dat pak budeme vědět, jak rozložit síly a rozpočty mezi marketingové kanály tak, aby přinesly lepší výsledky.

3
Sestavíme road mapu aktivit

Všechny informace a data dáme dohromady, přidáme naše zkušenosti, znalost trendů a technologií, analýzu trhu. Všechno promyslíme, aby to do sebe perfektně zapadalo. A přijdeme s road mapou aktivit - pracovní verzí budoucí on-line strategie. Očekáváme velkou diskusi. A těšíme se na ni!

4
Nastavíme KPI

Když si potvrdíme, že jsme na jedné lodi, strategii dokončíme včetně měřitelných cílů (KPI) a rámcového návrhu doporučeného rozpočtu potřebného k jejich dosažení.

5
Předáme vám výstup

Asi po 4 - 8 týdnech od první schůzky ji budete držet v ruce. Svou on-line strategii. Od této chvíle víte, kam míříte, a kdykoli se můžete ujistit, že jste na správné cestě. Součástí on-line strategie je obsahová strategie, ukázky příspěvků na sociální média a blog, webové texty, moodboard a klíčové vizuály.

6
Rozdělíme si úkoly

Můžete se do naplňování celé strategie pustit vlastními silami, nebo to nechat na nás. Jsme připraveni převzít cokoli z klíčových aktivit - samozřejmě včetně odpovědnosti za doručení nastavených cílů. Můžeme převzít i činnosti mimo záběr on-line strategie, abychom vám uvolnili ruce k jejímu naplňování. S čím vším můžeme pomoci?

Konkrétně. Co všechno budeme řešit?

VSTUP: Analýza současného stavu

  • Klienti a návštěvníci - soc-demo profil, persony, typické chování, konverzní cesty, časté dotazy
  • Business model - analýza efektivity obchodu a marketingu
  • Strategie vaší značky (brand book) - budeme z ní vycházet při návrhu kreativy, obsahu a web copy. Nemáte? Vytvoříme.
  • Komunikační kanály:
    • Weby a on-line nástroje - návštěvnost, konverze, CTA, copywriting, UX, responsivita
    • Digitální marketing - on-line kampaně, jejich cílení, rozpočty a výsledky (CPC, CPA, počty konverzí)
    • E-mail marketing - velikost a aktivita databáze, automatické kampaně, newslettery
    • Brand a content marketing - znalost a míra zvažování značky, brand positioning, tone of voice, existující webový obsah (kvantita, kvalita, soulad s brandem)
    • Sociální média - příspěvky, četnost, plán, engagement publika

VÝSTUP: Nová on-line strategie

  • Definice hlavních marketingových a obchodních cílů
  • Definice dílčích cílů pro jednotlivé komunikační kanály
  • Definice KPI pro vyhodnocení úspěšnosti hlavních i dílčích cílů
  • Návrh úprav, rozvoje a využívání jednotlivých komunikačních kanálů tak, aby se vzájemně podporovaly a posilovaly
  • Copy hlavních stavebních prvků webu, doporučení pro webové texty, tonalita (tone of voice)
  • Obsahová strategie včetně návrhu témat, která získají pozornost publika a ukážou mu smysl existence vaší značky
  • Moodboard (ztvárnění "ducha" vaší značky pomocí vizuálních asociací a barev)
  • Kreativa hlavních vizuálů
  • Ukázky příspěvků na sociální média a blog

Reference. Nebudeme se to na vás učit


Domluvte si konzultaci

Dejte nám na sebe číslo a my se vám ozveme

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři